29 квітня 2018 року 

image-0-02-04-1b1681f4e9b45da757aee242c88cd9a14921337f10d64c6335ec10d330f65b06-VТеатрально-естрадна студія «Теларії» та Народний театр «Асорті» (керівники Аліна Чуєшова та Катерина Заморська) брали участь у ІІІ Міжнародному фестивалі аматорського театрального мистецтва «Санич». Дві вистави були представлені нашими театральними студіями: «Зграя» та «Людина та Вічність» .

         Результат – високі нагороди: Диплом за кращу чоловічу роль Богдану Кільколиху (учаснику студії «Теларії»), Диплом за музичне вирішення вистави («Людина та Вічність»), Диплом за кращу режисерську роботу («Людина та вічність»).

         Наша театрально-естрадна студія «Теларії» безумовно одна з найкращих в м.Києві. Сучасні талановиті постановки керівників студії плюс талант студійців і вміння керівників навчити акторській майстерності (аматорів, людей далеких від театрального мистецтва) – головна запорука успіху! Їх постановки завжди цікаві і новаторські!

Вистава театр-студії «Теларії» — «Людина та Вічність»

Життя складне і непередбачуване, але всі ми сподіваємося на те, що в ньому є якийсь найвищий зміст. Все, через що проходимо: відчуття, сподівання, відкриття – для чогось потрібні і мають розвиток у безкінечності. Що чекає нас після… Изображение37Там, за завісою? Творча група театру-студії «Теларії» фантазує на цю тему разом із глядачем у жанрі філософічного жарту, бо, як відомо, у кожному жарті є частина жарту.

         Вистава «Людина і вічність» – це, безсумнівно, дещо нове і свіже. Навіть сама жанрова основа – філософська комедія – вже інтригує. Адже видається надзвичайно актуальним, коли з одного боку є глибина істини, а з іншого – сприйняття її через комічне. Бо, справді, інколи доречним залишається тільки сміятися над самим собою…

«Філософічну п’єску» автора режисер (Аліна Чуєшова)  перетворює в жанр «філософічного жарту», що часом нагадує капусник, скетч і пародію, а в фіналі – філософську драму. Кожну сцену, окрім передостанньої, постановник вирішує в комічному ключі, використовуючи знайомі кліше рекламних роликів, пародіюючи сучасний шоу-бізнес, актори діють у різних запропонованих обставинах і усі декорації складаються лише з трьох чорних кубів, які символізують тривимірність простору.

Не вдається ошукати справедливу пані Вічність навіть Изображение26шахраєві-Продюсерові, що навіть із будь-кого вміє «зробити» геніального політика. Коли Людина вже ось-ось відправляється у Небуття, Вічність підказує ще один шанс, ще один «квиток», який згодом допоможе потрапити до неї – це вміння любити та цінувати життя, навколишній світ, людей, усіх живих створінь, що його наповнюють.

П’єса закінчується тим, що шукають достойних людей серед публіки. Після відкриття таємниці про «вміння любити» у Людини відбувається прозріння. І глядач потім розуміє, що Людина весь цей час перебувала у стані коми, тому що в кінці ми чуємо звуки серцебиття і Людина йде до дверей, з яких вона «влетіла» до Вічності. У неї є другий шанс розпочати своє життя по-новому і, хтозна, може після нього вона ввійде у Вічність.

У пластичних номерах вистави задіяний Зразковий ансамбль бального танцю «Темп». Керівник – Тетяна Вовненко.